Seženeme vám dostatek kvalifikovaných pracovníků, v případě výpadku zajistíme rychlou náhradu. Postaráme se o veškerou agendu a administrativu.
Přidejte se k nám a využijte svou šanci být součástí něčeho většího! Ozveme se do 48 hodin.
Naše služby
V naší personální agentuře klademe důraz na komplexní a profesionální služby, které zajišťují hladký a efektivní proces náboru a podpory pracovníků.
Vždy budete mít k dispozici jednoho člověka, na kterého se v případě dotazů nebo řešení nějakých problémů můžete obrátit. Koordinátor zajistí komunikaci mezi vámi a zaměstnavatelem. Je schopen flexibilně reagovat na měnící se potřeby a přizpůsobit se novým situacím. Díky tomu spolupráce probíhá bez zbytečných komplikací.
Nemusíte si dělat starosti se sháněním ubytování. Pro naše zaměstnance máme k dispozici pěkné byty. Většina těchto bytů prošla nedávnou rekonstrukcí, takže se můžete těšit na nové a vkusně zařízené prostory, které vám poskytnou příjemné zázemí po celou dobu vaší spolupráce s námi.Poskytujeme také příspěvek na stravu.
Zajistíme pro vás bezplatnou dopravu na pracoviště, čímž vám výrazně usnadníme každodenní cestu do práce. Nemusíte se tak starat o to, jak se dostanete na pracoviště, protože vše je pečlivě naplánováno za vás. Pro pracovníky ze zahraničí je tato výhoda obzvláště důležitá, usnadní vám tak pobyt v cizí zemi, kde nemusíte řešit složitou místní dopravu.
Zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců je pro nás prioritou. Organizujeme pravidelné lékařské prohlídky. Samozřejmostí je, že za vás zaměstnavatel platí sociální a zdravotní pojištění. Nemusíte mít tak obavy, že by o vás nebylo postaráno, když by se stal například nějaký úraz.
Dobře odvedenou práci umíme ohodnotit. Každý měsíc dostanete odměnu a možný je kariérní růst. U nás máte šanci rozvíjet své schopnosti, získávat nové dovednosti a posouvat se na vyšší pozice. Kromě finanční odměny a kariérního růstu dbáme také na to, abyste měli vhodné pracovní podmínky. Proto vám zdarma poskytujeme kvalitní pracovní oděv.
Zajistíme pro vás veškeré nezbytné legislativní kroky a postaráme se o kompletní administrativu spojenou s vaším nástupem do zaměstnání. Díky našim zkušenostem a odbornosti se nemusíte obávat složitostí právních a administrativních procesů, které mohou být časově náročné a komplikované. My se ujmeme všech potřebných úkonů.
Jak pracujeme
Díky našim rozsáhlým kontaktům v různých odvětvích dokážeme rychle a efektivně propojit správné lidi se správnými pozicemi.
Nejčastější dotazy
Sepsali jsme odpovědi na nejčastější dotazy, které vás zajímají. Pokud odpověď nenajdete, nebo byste se potřebovali zeptat na podrobnosti, prosím ozvěte se nám. Rádi vám vše vysvětlíme.
Doprava je zajištěna firemním autobusem.
Budeme od vás potřebovat občanku, cestovní pas, výpis z rejstříku trestů a kartičku zdravotní pojišťovny.
Koordinátor je rodilý mluvčí, většinou se jedná o pracovníka, co povýšil z běžné práce na koordinátora.
Stravování (polévka + hlavní jídlo) je zajištěno na pracovišti za zvýhodněnou cenu cca 60 Kč.
Přesčasy nejsou, jsou jasně stanovené směny.
Mzda se vyplácí jednou měsíčně, většinou ke 20. dni v měsíci. Zálohy jsou možné brát jednou týdně po 2 000 Kč.
Zkušební doba je 3 měsíce. Po zkušební době je možné se domlouvat ohledně zvýšení platu, je to vždy na individuálním posouzení koordinátorem.
Dovolená je dle zákona.
Většinou jde o práci na 3 směny, ale záleží na konkrétním pracovišti.
Délka pracovní smlouvy je po dobu platnosti pracovního povolení. Výpovědní doba je dle zákona.
Ubytování se strhává jednou měsíčně přímo z výplaty.
Osobní ohodnocení bývá jednou měsíčně, ostatní benefity závisí na konkrétním pracovišti.
Reference
4.5 / 5
4.5 / 5
4.5 / 5
4.5 / 5
Jsme moderní a dynamická personální agentura, která se zaměřuje na propojení spolehlivých pracovníků s předními společnostmi na trhu.